Besatt !

Lätt att jag har bleve de alltså, helt knäppt ! På att spelar bowling på datorn haha ! Skitkul :P I brist på annat dåra ..
O hörni förresten, FÅR man OGILLA sin egen hund ibland ? Hehe, jag gör då det, gjorde ju en julskinka som jag har skreve, ställde den på vardagsrumsbordet häromdagen när vi skulle käka frulla, sprang snabbt te köket o hämtade senapen, han tar ALDRIG något från bordet så de va ju säkert liksom, trodde jag ja ! Grr, kommer tillbaka o ser att hundskrället har hela jädra skinkan i munnen, den väger den ! O vägra släppa haha, egen är han ! Så den va ju bara o slänga :( Men köpte en ny igår den ska jag vara jätterädd om mohahaha ! Så julen börjar bra !! Så hörni, take care of da julskinka ! haha ..
Förresten, har sett saw 5 på bio, skitbra, lätt att det kommer en sexa :) Gå o se !! Sen ska ja o älskling gå på "Vi hade iaf tur med vädret, igen" när den kommer på bio o KD :) Mys !
Åh va ja vill flytta nu ! Alltså, kan man börja packa nu fast de e en månad kvar hehe ? Vill ju ! Kanske lite tidigt men ändå :S
Igår hatade jag allt som hade med snö att göra, ville bara kliva ut ur bilen o sparka ihjäl snön, o hur lätt är det på en skala ? Nja, inte värst, finns ganska så mycket ! Va iaf påväg hem från svärfar, jag o Chicco åkte dit en sväng när Jonas jobba så han kunde springa lite fritt :) Iaf, påväg hem såg ja inte ett skit för snöflingorna va stora som bowlingklot, typ ! Svängde in vid stolpen o tog gamla vägen hem istället, seriöst, så mycke snö o som det snöade så jag SÅG INTE vägen, såg inte ens dikena liksom, då fan snöar det, o det gick i hela 20 kn i timmen heeeeeela vägen in te stan, o bilen bara spann o spann då, snacka om halt ! Grr jag gillar det inte, speciellt när man inte ser något för att jävla skitsnö ! Så där satt vi i bilen i den stora svarta skogen, lite rädd va ja allt hehe när det gick så sakta, så jag låste dörren hahahahaha ! Tönt I know, men ändå, va ju bäcksvart ! O helljuset kunde jag inte ha på heller, såg mycke sämre med det eftersom det snöa som bara den. Tror hela medelhavet låg över mej just i detta tillfället som förvandlades till snö, bara för att reta mej eller nå haha .. Jaja, i stan vare iaf bara vatten överallt typ, men då fick man vattenplaning ist haha så vilket va egentligen bäst ? Jag röstar nog faktiskt på vattnet, såg ju iaf något om det va något på vägen eller framför eller bakom eller vartsomhellst uu ! Jaja, detta va min gårdag iaf haha, drive lugnt resten av högen som läser detta ! I do i varje fall .. På sådana vägar iaf mohaha :P Sladda lite måste man ju få göra, eller ja, dra krycka som det så snyggt heter för att vi har framjhulsdrift :O haha 
Nu kommer snart min lilla My o hälsar på :) det är bra tycker jag ! Senare ikväll ska jag baka pepparkakor hahaha så jag säger hel sålänge :)

I`m happy :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0