Äntligen klar !

Dagen före dopparedagen typ ..
Sitter o kollar TV nu o pustar ut :) Klar med ALLT nu ! Woho :D 10 points to me !
Gjorde 1 kg köttbullar o potatisgratäng nyss, älskling kom ju på att jag kunde göra potatisgratängen nu ist så värmer man i ungen imorgon, haha smart han är, så långt tänkte inte jag :P Vi ska ju va borta kl 12 redan imorron så hade ju fått gå upp skittidigt om jag skulle gjort den då, så lite sövmöra te mej imorron :D
Tänkte på förut va förväntansfull man var denna kväll varje år när man va liten, satt o kolla under granen på alla paket o tyckte de va jättekul hehe men nu när man inte e barn längre är inte julen så speciell tycker jag, en annan känsla när man var liten. det man ser fram emot nu under alla jular är ju att träffa folk o äta god mat o bara umgås :) Undrar hur julen känns när man är gammal ? hum ,.. Jaja .. Nog om det ..
Nyfärgad i håret är man ju oxå :) Skönt !
Men men .. Nu ska ja fortsätta att kolla på "A perfect day" den får visst på trean, bingolotto va ingen höjdare o kolla på när man inte hade nån lott haha :P

Men hinner inte blogga mer innan jul så jag säger väl god jul på er alla läsare hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0