Tvätta

Gör jag nu, o glyser på TV typ, brist på annat ! Är ju våra värsta år på sexan, kul som bara den :)
Igår va jag o Chicco ute o gick bra mycke, han va helt slut hehe :) Sen gick vi o hälsa på pappa en svänga oxå, hämtade bilen på jonas jobb m.m. Drog nåra vändor på stan oxå, jecka va med :) Måste åka o handla i eftermiddag, vill göra nån god mat ! men vad ?!?
O jonas fick ledigt nästa vecka, heeela veckan tog han ledigt, så då kan vi ha heeeela dagen o kvällen på måndag när vi har 3 år :) Wiie ..
O på lördag blire kräftskiva minsann :) Men jag håller mej nykter så jonas kan dricka o jag kör, + att jag ska köra anna o malin till Stockholm på söndagen, till arlanda, dom ska utomlands dom minsann :D Inte ett dugg avundsjuk ;P
Nu ska jag byta maskin tror ja hmm, tråk ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0