Städdag !

Jo de e de idag, har inte städat på jag vet inte huur länge !
Har varit o storhandlat idag med, hämtade syrran så hon följde med :) Skulle även leta efter nå kul TV-spel elr data spel men hitta inge kul, ville ju ha Alvin o gänget men hitta inte det idag haha, skitroligt verkar det :P Men men ..
Gjorde min sista schemalagda arbetsdag igår oxå, men fick behålla kort o nycklar tills oktober om jag ville jobba extra, o det ville jag ju såklart :D Så blir väl lite dagar därifrån under hösten, skojsigt :) Sökte ett jobb igår med Jecka haha, men det är inget vi talar om än haha, iaf inte för bloggläsarna ;P Verkar iaf sketakul men märks om man får svar !
Vet inte vad jag ska laga för mat idag, antingen fläskfilè elr falukorv, haha, svårt val egentligen men fläskfilèn vill man ju typ ha en mysig helgdag elr nå, men e bra sugen :S Jonas får nog välja hehe svårt de där..  Han är ute o motionerar våran älsklingsChicco på cykeln :D Så duktiga hehe !
O en lite värre tråkig sak, min KISSE Gunnel som bodde hos svärfar har bleve påkörd :`( Min gumsa :(  Usch, hatar när djur dör :( Men vi får hoppas att hon har det bra i katthimlen o jagar fåglar heela dagarna, för de gilla hon :) Love U Gunnel R.I.P

Nu ska jag switcha tvätt i tvättmaskinen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0