Mörkare tider ..

Usch vad jag hatar när det blir mörkare tidigare för varje kväll, börjar skymma ute nu o kl är bara nio :( Snart en svart tid i Sverige hmm, hatar hösten !!
Så jag brukar tänka på att om 2 veckor drar jag o älskling på Birka Paradise :D Längtar som tusan !
Idag har jag bara slappat hemma med Chicco :) Gjort om lite hemma i fönstren o så o bytt gardiner så de matchar krukorna o massa ljus, o igår köpte vi FINALLY en vit fin orchidè (stavning?) Den står fint i fönstret breve en annan nyinköpt krukväxt, love blommor jag :D
Va o handla nyss oxå o My följde med, blev hamburgare idag te kvällsmat :P O köpte så vi ska äta taco imorron, längesen nu o de är ju bara sååå gott !
På onsdag ska jag ner till arbetsförmedlingen oxå, se hur det går .. Sen måste man väl dit en gång i veckan, usch jobbigt .. Men man måste ju !
Ne, nu ska jag ta o gå ut en långpromenad med lille Chicco :)
Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0