Helgen ..

Lite har man ju gjort under helgen iaf :) I lördags va ja upp te syrran o hälsa på dom o de va trevligt :) Fick sitta o läsa lite böcker för lillskrutten hehe så söt är hon ! Tycker hon är så gammal på nå sätt för sin ålder om man jämför barn i samma ålder. O såklart världens goaste :) Stolt moster jag :D
Sen på kvällen blev jag chaufför åt Knekten o Stefis, kulkul :) Har kört lite olika bilar nu haha :P Kom hem ganska så sent hehe men hade kul :) Jecka va med också :) 
O igår va jag iväg med älskling, hans bror o svärfar o fiska :) Jag kolla typ bara på haha men dom fick ju över 20 aborrar iaf :) På inte alls lång tid, bara kasta iväg spöt så va de napp liksom hehe .. Sen fick dom nåra fula gäddor oxå men dom kasta vi i igen hehe .. Kom väl hem vid åtta på kvällen då gjorde jag o Jonas kräftstjärtsmörgås med ägg o majonäs :) De va riktigt gött de ! 
Håller tummarna för han på jobbet nu att han får ledigt nästa vecka när vi drar på kryssning :( En annan hade visst tage ledigt hela veckan så hoppas att han får en natt ledigt bara ! Ska bli så kul o åka iväg :D 
Nu ska jag vattna blommorna hahahaha :P Hej då ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0