Härliga fredag !

Mm, fast känns som vilken dag som hellst när man är arbetslös egentligen men fredag känns bättre när det är på något sätt. Kanske för att älsklingen gör sista dagen inför helgen :) Hans kompis kommer till oss ikväll o dom skulle ta nåra öl o nördspela höhö :P
Jag ska nog skriva mitt personliga brev o alla dedär sakerna på ams fast från min dator, tur att det går att göra så iaf .. Hemmifrån liksom, orka springa där hele dagera, nej nej nej !
O jag har fortfarande inte hittat mina svarta BÄSTA jeans ever :( Vart borta hela sommaren, o mitt favvoskärp satt i såklart ! Grr .. Ska iaf köpa 2 nya jeans när jag får lön för det måste jag ha, även fast ja kanske får spara lite pengar till resterande månader som jag inte får lön men kläder är ett måste o tar pengarna nästan slut så har jag ju iaf köpt det som va nödvändigt o inte bara skit typ. Känns bättre om pengarna är slut på något man verkligen behövde än på skit ju .. Tycker iaf jag . 
Åh, nu kommer solen fram lite ser det ut som :D Då blir man happy again ! 
Så får nog bli duschen nu sen kanske promenera med Chicco till pappa o se va dom gör elr nått .. Å min handflata är helt skrynklig haha skitfult !!!!!!!!!!!! Agda 87 typ hmm .. Jaja hej då .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0