studenten

ja, den är ju liksom snart, brukar tänka på det ofta, speciellt igår när vi fick studentmössorna o kläderna, fan va gött ! Eller ja, både gött o inte hehe om ni fattar .. Men att få sätta på sej den där mössan o prova, då kan ja bara säga en sak, LÄNGTAR till den dagen ! Hoppas den blir lyckad :)
praktiken börjar på måndag, ska bli kul de :)
Va uppe me tuppen imorse typ så åkte vi te maxi o handla, jag körde hehe, så jag får träna på parkering, kan ju va bra liksom :) sen ska jag köra my o hennes syster o kille tror ja te nybble. Väntar på My för hon kommer snart hit o håller mej sällskap :D Sen senare ikväll ska jag o Jonas äta bbq karrè o potatisgratäng o massa gott :) Måste ju lyxa tet när det är lördag :D brukar typ bli pizza jämt på helger men ikväll ville ja ha riktig mat hehe .  Sen kanske de blir racing på stan höhö .. Blev tillfrågad o va chaufför ikväll, men får se hur de blir, hur sent jag ska ut o så .
Just ja, satt en vacker barbara på en stolpe vid rödljusen igår kväll haha, för jävla styggt alltså ! har mina misstankar vem det kan va :P såg ju när dom åkte omkring med den i bilen tidigare på kvällen så. sen vare nåra som tog den igen tror ja haha, finns folk till allt :)
Men men, just ja, skulle ju skriva om förra inlägget, själva innerbörden, men hinner inte idag så får ta de när jag har tid ist !
Nu ska ja glo på TV o vänta på Myling (spökbarn) eller va betydde de haha ;P
Hare gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0