Solsting? Ja, då ÄR det sommar tycker jag

Enligt mej så ja, kan man få "solsting" ute i solen nu då ÄR det sommar ! tror fan ja fick de igår ärligt talat. Vi åkte ut te svärfar vid 10 på morronen så satt ja i linne o sola flera timmar, väl hemma va ja dum nog o sätta mej i bikini på balkongen o sola, allt för o blir brun! Desperaaat elr?? haha ojaa.. på eftermiddagen när jag gick in igen vart jag jätte jätte yr i hövvet o börja må illa o fick frossa o frös samtidigt som jag kallsvettades hum, jaja, så va de iaf. Kändes som jag hade feber oxå, vila iaf en stund så va de bättre sen, efter en treo dock. men va kan de ha vare om inte solsting, en liten en iaf hehe eller va man kallert! Men då är ju sommaren här iaf ! o att tillägga, jag drack mycke dricka så de va inte vätskeförlust heller. men men idag mår jag ju bra :D
Inväntar my famiiily nu, har typ kalas, gjort 2 smörgåstårtor :D  Vill äta upp dom nu !!!!
Sen va ja o jonas på stan vid 10 förut så köpte han sej en jacka o en tröja, skitsnyggt ! Tog en fika på ejes med :) Prova mina favvojeans på JC oxå, får se hur mkt pengar jag får över efter räkningarna o skit så ska jag gå ner o köpa dom på EN endaste gång ! 1200 spänn kostar dom, hum, men vad gör man när det är dom ENDA jeansen som passar? Är man en jävla flodhäst så är man, just to accept ! Haha . nej men alltså, det e fett störande när dom enda jeansen som passar är dom dyra liksom hmm, o finns det billigare så ere stuprör, o jag HATAR stuprör, skulle aldrig sätta på mej nå sånt kan ja lova. Så efter inköpet av dom byxera så va pengarna slut igen haha, bara att invänta nästa månad den 25 :P Ska bli så förbannat jävla underbart o tjäna pengar i sommar, första lönen så blire KD o köpa kläder så jag har nå o byta med haha, hatar min garderob, bara tråkiga gamla kläder typ :( O va hände idag då? Jo,  om man säger såhär, jag har 3 par jeans jag kan använda, ett par av dom har ju krymt i tvätten (eller jag som har svällt upp haha) Men iaf, men mina bästa jeans sprack i sömmen idag, så utnötta e dom ! Så jag e verkligen i desperat behov av jeans, dom jag ska köpa e inte stretch som dessa är, mina favvo wrangler :( :( Men men, sånt e livet, ska räkna pengarna ja får idag oxå så kanske ja kan köpa idg :D hoppas hoppas, hitta såklart en fin luvtröja oxå för 400, den ska ja försöka köpa oxå. eller nästa månad. :) Fick den goaste parfymen av älskling i present oxå, ett par dar för tidigt :P Escada moon nånting haha, den nya. Åå va gott den lukta !
nej, nu ska jag sätta mej o vänta på att de plingar på dörren :) Ni har fått höra om mina klädproblem mycke nu haha. herra :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan ju vara så att du inte är van vid värmen heller och kroppen fick ett bakslag av så mkt värme på en och samma gång.. Man ska ju ta det lugnt i början :) Men än är sommarn inte här för nu börjar det ju bli lite kallare igen.

2008-04-26 @ 18:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0