Snart praktik !

Fint gött, men egentligen vill man bara sluta nu o börja jobba ! Jaja, hoppas de går fort .. Sitter o äter kvällsmat nu, sjömansbiff från tidigare idag haha gött som bara den äre ! Fick hämta ut mitt körkort idag :D:D:D HAPPY ! Körde annas bil lite nys :) Lämna även in projektarbetet o fick tillbaka det idag igen men hade bara ett par stavfel som jag skulle rätta till tills på torsdag, har prov då oxå :( Mindre kul ! Hade även prov i natur idag, hade inte hunnit plugga eftersom jag haft FULLT upp med o köra haha , man tar ju bara körkort en gång i livet (förhoppningsvis) men som vanligt klara ja de ändå haha, 3 poäng från VG så jag e helnöjd ! handla om typ miljögifter så det var mkt som var självklart liksom som man svara på så ..
Helgen då, den var lugn, förrutom att jag körde massa då höhö. My åkte med mig så hämta vi sandra o typ drog till Mc haha (ovanligt)sen hem med henne så va jag o my med therese en sväng + knekten. Körde hem dom o typ kolla på massa fulla folk vid stängningsdax hehe, kul o se hur fulla o dåligt dom mår o kommer må när dom vaknar på morgonen höhö. men men, alla vet ju hur de e typ ..
Trevlig helg för övrigt :) nu ska ja fortsätta äta, va så himla varmt nyss så jag brände tungan IGEN, andra gången idag, OFLYT kallas det haha .. Ne hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0