Praktiken går bra :)

Onsdag morgon nu, börjar halv 2 idag. va ledig igår o jobba morgon i måndags.  Gick bättre än jag trodde, även fast jag typ fattar NADA än sålänge haha, så ska man jobba där i sommar UTAN att gå med någon men får se hur det går. mycke att hålla reda på är det så det är ett jävla ansvar ! Lite rörigt känns det på morgonen, så får se hur det är idag när jag jobbar kväll då. Glömt o handla så får ta med macka dit idag o äta macka innan jag går dit, MUMS va gott inte haha . Har inte ett öre som jag kan köpa något gott där borta heller, men får gå med mackor ! o så ni vet alla läsare hehe, jag har inga pengar på min mobil :( ska fylla på den typ den 25 när jag får pengar igen, ett tag kvar jag vet men men .. Va handikappad man känner sej utan pengar på telen kom jag fram till igår haha. Fick liksom PROVA o GÅ hem till folk o se om dom va hemma haha, tur så va dom de :D
Nu är studenten mer fixad förresten, ska ha min på norrgården, skönt o slippa all skit disk o ordna möbler hem till pappas gård o grejs, men nu ska vi va där ist ! så ska jonas få TUMMEN ur o kolla va maten kosta eftersom han känner dom, men killar är ju sega i huvvet så får nog börja kolla andra ställen hmm. Lite grinko båda 2 på varandra igår tror jag, idag med, men shit the same, går över .. Ne, nu ÄR JAG hungrig som ett troll, elr nått haha, kom inte på nå bättre ;P Hej då nu ska jag äta smörgås som går ut imorron haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0