Oj vad solen tar !

Ja, jag säger då det ! Vred på musiken, satte mej på balkongen o läste tidning o sola mej lite, inte ens en timma, kom in o kolla i spegeln, redan röd! ändå är klockan 5 ju, hum, tar så mycket så sent liksom :S Jaja, ska väl va nöjd att det fastnar nå haha :D Sitta ute imorron med om vädret tillåter :) Om ingen vill ut o gå eller åka nånstans o sola? Säg till :) o äta glass haha, ett måste :P
jobba morron idag, ledig ända fram tills lördag eftermiddag, sen morron söndag, suger men men vad gör man? :S fyller på söndag oxå hehe . Till skolan o göra nationellt prov i svenska imorron med, skyndar mej så jag hinner ut i solen :D tar nog inte mer än typ 1,5 timme, har ju tränat förut i skolan på det så. Börjar halv nio o gör ju inge om man kommer ut typ 2 igen ioförsig, solen är ju ganska hård då med så va jag märkt haha .
Jonas e i uppsala idag oxå o kollar så allt står rätt till med sitt lilla ben , o det gjorde de ju för han ringde o sa de förut :) fast läkarna skulle in i benet igen (efter strejken när det finns tid, gick inte nu för att alla strejkar o shit)dom ska iaf ta bort ärrvävnad? hum, tror de hette så :) fanns massa i benet, därför han inte kan sträcka ut benet, han hade 11 grader kvar. Men det där ska allt bli bra det med en dag ! Kalas på Fredag för lilla mig,  eftersom jag jobbar hele helga. Undra om man ska ut på fredag en sväng, inte bli för full för börjar ju halv 2 på lördag men . Äsch, får se om jag orkar, har råd, o om jag har tid. Kanske blir en lugn kväll ist. Lutar mer ditåt. Men nån cider sådär o sitta ute vore mysigt :) nån som vill med? :) kan ju sitta på min balkong haha :P nerå, men nånstan där man kan va ute. lite på eftermiddagen o kvällen ! jaja, märks som sagt ..
Nu ska ja nog laga mat, har bara ätit frukt o youghurt idag, han inte göra matlåda eftersom ja kom hem halv 10 igår. Jobbade kvällen. Åt bara frukt igår med från halv 2 till halv 10, haha, fruktoman :P undrar om man kan leva på frukt? Fan vilken tråkigt liv i så fall. ne, nu fåre duga för idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0