Marken + regn ..

Inge ovanligt va? Haha, blir så trött, fast det var ju iofs inge o hänga i granen .. Nästan inga stånd elr nå hm .. Älsklingen o jag gick ner en sväng, vart helt chockad när han fråga haha, trodde absolut inte han ville på marken iaf haha ! Men fel hade ja :) Köpte bara marknadsnougat, för det är det viktigaste, resten kan kvitta :D Fick ett par fula foppatofflor av Jonas oxå, haha, dom ÄR fula, alla såna är fula, men dom e lätta o ha på sej o måste ha nåra sorts sandaler på praktiken på måndag så därför var ja tvungen o ha såna  haha .. Kan ha dom när jag jobbar i sommar oxå :) Röda tog ja, så fick jag rabatt + ett spindel "smycke" på ena tofflan o ett grod "smycke" på andra haha, så jävla snyggt :P Men men .. Sen efter stan va vi i gamla lägenheten o sortera skit o la det vi skulle ha kvar i hallen o så. Lite gjort där iaf :) Sen börja jonas bil brinna mohaha, inge kul kanske, men hände ju inge farligt så :) Han sa te mej o ta med det viktigaste in från bilen så rök de som fan o lukta skit rent ut sagt, men det komiska i det hela va bara när han sa "Det brinner typ" haha .. Roligt i efterhand :P
Hade besök från en som jobbar på ett behandlingshem för unga tjejer LVU lagen om vård av unga ! Berättar mina funderinga om det i nästa inlägg kan jag lova ! Då kanske människor o sverige förstår något, att man kan försöka rädda sveriges folk innan man börjar skicka massa pengar till alla u länder hit o dit. visst, inge fel med det kan man tycka, men ska man inte rädda människor här när det inte finns pengar först, o SEN hjälpa behövande i andra länder? jaja, min åsikt om saken, men för att förstå vad jag babblar om så tar jag det i nästa inlägg, bara en inblick nu ! O NEJ, jag är INTE rasist för att jag vill hjälpa sverige först eftersom vi tydligen inte har råd med det, men råd till alla fattiga länder har vi, blir så arg ! Men men , kommer säkert komma kommentarer om detta o det är jag beredd på, men alla har vi åsikter. Jag tycker också jätte synd om fattiga barn i andra länder, klart jag skulle skicka dit massa pengar om jag HADE. O om systemet är som det sägs borde det se annorlunda ut. rädda både sverige o u länder i så fall, går bara utför för ungdomar som skriker på hjälp som ingen tycks se. Nej, tar detta imorron ! hade bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0