KÖRKORT !!! :D

Klara körkortet idag :D Fan vilken lycka det var när han sa det gyllene ordet "godkänt" till mig :) Har aldrig varit så glad, så börja man såklart grina haha men va ju lyckotårar så :D har kört bil heeela heeela dagen kan ja lova, kom hem nu halv 12 hehe. Fick låna Mys systers Polo :) Tack så mycket Linn, så ja o my o kicki åkte sen körde jag hem kicki, haha, JAG körde hem henne, kändes fel o säga så hehe :P Sen åkte anna med en sväng sen bara jag o my..Lite trött nu faktiskt :)  Så nu blire sova sen skola imorron ! O på fredag kommer kollibrin (stavning?)fram haha, gamla Göffen :D Röda faran ! Höhö. God natt ! Jag kommer somna såååå gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0