Ja men GRATTIS bloggen!!

Äntligen kan man skriva blogg !!!! Väntat flera dgr på det hum .. Så då är det bäst o börja skriva då :D
Helgen då, va på statt i kga o härja, fett kul. Bara det att det kom nån jävla idiot o börja mucka med mej där inne, sorry tjejen, men du var inte så skrämmande som du trodde va haha, jag stod på mej så hehe.. Sen typ drog hon efter ett tag bara det att hon TOG min garderobbiljett så jag fick inte min jacka först. gör mkt krångel med o försöka förklara hur den såg ut bland nåra hundra jackor elr nå men fick den tillslut ändå :) sen togs det kort där inne. Va en soffa med massa folk i kön som skulle bli fotograferade så där satte vi oss haha, fick nå osnygga glajer me dollartecken på tror ja :P haha fint ugly va dom iaf ! Men men, väl hemma somnade jag så gott, o gick upp halv 8 dagen därpå, på kvällen haha, så jävla sleten ! Nu ska jag INTE ut förens på Valborg har jag bestämt :)
Idag då, nationellt muntligt prov i svenska, gick väl ganska bra :) Våran lärare lura oss att man fick flyga helikopter gratis vid nya arenan vid skolan kl 12 o alla typ sa fan vi drar dit!! jätteglad blev ja, men det var ju trors allt 1 april så :( Mamma fyller 40 idag så GRATTIS :) Tant höhö !
Ska nog sätta mig o plugga inför prov på torsdag i palliativ vård, ganska intressant faktiskt, men booring o plugga bara :( men men, sånt e livet !

Hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0