HELG !!

Skönt ska det bli ! Fick reda på svenskaprovet som jag skrev skitmycke på för nåra veckor sedan, 3 poäng från fullpott :D SKÖNT ! Lämna även in projektarbetet igår, elr ja, jag maila in det, fast det blev fel när min lärare skrev ut det så jag får KÖPA elr LÅNA en skrivare i helgen o skriva ut det hemma :( Nån som har nån jag får låna typ imorron? säg till :( Dyrt o köpa ny liksom hmm .. fasta e väl bra o ha men inte just nu när man inte har pengar till det kanske. Jaja, nog om allt klagande haha ..
Idag då, skit fint väder, fast det blåser iofs men :( Ska snart ner te folkets hus o ha sista lektionen sen ska jag till nybble o hälsa på mys mamma med henne :) Blir nog en Mc Donalds innan tror ja :P haha, så jag står mej tills jag kommer hem ikväll, då ska jag göra sjömansbiff, mmmm så jävla gött ! O imorron SKA jag sova ut, längelänge. Storstädning ska jag hinna med oxå hade jag tänkt, o diska grr, hate it .. Men men .. Tvätta oxå haha, fan ..

ne, hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0