Gubbar ska inte ha körkort !!!!!!!!

Ne det kom jag fram till igår faktiskt. Åkte på ringvägen där det är 2 filit enkelriktning o sen en refug i mitten o på andra sidan av den är det oxå 2 filit åt motsatt riktning om man säger. Kom iaf där o åkte mot rödljusen mot typ skärgården kan man säga, sen helt utan förvarning kom det en jävla gubbjävel på MITT körfält o körde MOT mej haha ! fan alltså, fick svänga rätt fort kan jag lova, tur de inte låg en annan bil breve mej oxå för den delen. Tur i oturen typ. O jag undrar fortfarande HUR han kom över refugen eller vart fan det gick snett för han egentligen ! Ne, gubbar ska inte ha körkort, iaf så tkr jag att man ska köra upp när man fyllt 60-65 igen elr nå så man vet att man KAN köra fortfarande o så. Undrar egentligen hur många bilar man möter varav föraren inte ser bra längre lr vad som hellst ?!? Kan ju börja undra ! Men men, över till positiva saker ist hehe, mormor hälsa på oss i fredags så åt vi mat o grejer. Sen fick jag o jonas varsitt skönt duntäcka ! Finns inge skönare :) Men va  DYRT det e med såna. 2600 för dom liksom :S Hade jag nog aldrig köpt för mina pengar hehe men då va de ju tur att vi fick :D Sen fyller jag ju år om en vecka så jag fick typ en ram, ljusfat o en liten skål man ska ha smycken elr nå i av henne. O ett armband :) Sen va hon snäll o sa att hon betalar maten på min student :) vi blir ju iaf 25 st så det är ju inte billigt. Skulle få 2000 för det kostar precis under 2000. Men man tar ju bara studenten en gång i livet så :) O min lilla mamma o hennes kille betalar Norrgården för där ska vi ju va :) Min familj är så snäll så :) Synd bara att man inte har en pappa som engagerar sig något hmm :( Lite tråkigt faktiskt. Men farmor o alla e snälla o hjälper till iaf o vad skulle jag göra utan alla som hjälper till tro? Tur man har dom. Ska dra en ride till KD nästa vecka med Jonas o kolla kläder till studenten o sen IKEA o köpa bord o stolar i trä till balkongen så man kan sitta där när det är så skönt väder som det är idag exempelvis !
Praktiken då, kan bara säga en sak, kommer trivas som fisken i vattnet där i sommar ! Har aldrig varit på en sån bra plats o trivts så himla mycke som jag gör där alltså. Har iofs bara jobbat en vecka men ändå, sånt känner man ju vanligtvis på en gång om det är rätt elr fel liksom. O detta är RÄTT RÄTT RÄTT ! :) vart ledig hela helgen, jobbar nästa helg. sen bara imorron o tisdag för onsdag ska jag till skolan o göra nationellt prov i svenska hmm. Boooring ! Det som suger är väl att jag jobbar Valborg där jag hade planerat en fylla med mina vänner :( Har ju inte druckit på ett tag o börjar bli så skönt väder så skulle va gött o svälja ett par cider då ju :( Jobbar kväll själva onsdagen o morron på torsdag på röda dagen :( trist ! O Midsommar då? Jo visst jobbar man ! Grr, alltså, känns som alla högtider ska man jobba jobba jobba :( det är ju på midsommar man vill sitta med familjen i Ölme o äta massa gott o sitta inne o kolla på regnet genom fönstret haha (regnar ju JÄMT på midsommar:P) Eller va ute om solen skiner ! Sen på kvällen dricker man lite o umgås. Fan alltså, det är nog det enda som suger med jobb haha, att man måste jobba såna tillfällen :( Bryta alla mönster ! Men men, livet e hårt ! Tjänar väl fina pengar på midsommar så. kanske e värt i efterhand. Nej, nu ska jag hitta på nått i det fina vårvädret :D
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0