Snart sova ..

Har gjort lite läxa nu, duktig ja e :D Haha.. Saknar min pluttskrutt :( Väldigt mycket!! Skulle kommit hem idag men läkarna ville nå annat, så imorron då får man hoppas, för det har dom sagt idag iaf, iofs lovat i tre dagar nu men, nu ska han fan hem tycker ja :)
Idag har ja typ inte gjort så mycket, bara latat mig. Va i skolan i förmiddags, sluta vid halv tolv. Sen va jag hos Kicki så vi kolla på film (Disturbia) som jag hade med, riktigt bra va den iaf! Skulle kunna se igen :)
Imorron blir det nog (Hairspray), den verkar oxå bra, men den ska ja kolla på med min älskling i så fall, så ska ja göra någon god mat o bara myyyyyyysa heeela kvällen!!! Vad jag har saknat det!
Men snart blir det o lägga sej i sängen o kolla på Seinfeld, fast det har redan börjat. Sen e de ju 2 1/2 men tror ja, sen sex and the city :D Kollar ja på varje dag haha nörd ja :P
Nu ska ja borsta tänderna :D
God natt alla !!



Älskar dig Jonas <3<3<3 [25/8-05] <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0