Sjukhus

Älsk skulle till sjukan idag i kd på återbesök o skulle ta bort stygnen som va i typ stål, såg ut som man hade häftat m en häftapparat haha. Jag ville gärna med in o titta när läkaren tog bort o Jonas va livrädd o nervo, men vem vare som nästan svimma? Hahah jo JAG!! Kände bara hur yr jag vart o helt vitt framför ögonen så läkaren fråga om ja mådde bra haha så jag fick lägga mig i sängen bredvid :D Mes man e hehe :P  Men älsk hade ju iaf kul med det!!
 Efter det åkte vi te blomsterlandet så jag köpte lite krukväxter o kruker, måste ju förnya ibland :)
Kom precis hem nu, har kollat på dansföreställning i brogårdshallen på en kompis som dansa, o de va kul :)
 
Nu ska jag ringa till lilla mammi uppe i lule hehe. Hej då ha en trevlig kväll!


Älskar Jonas ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0