Julklappar, räkor snö :)

Kul att det har kommit liiiite snö som finns kvar på backen iaf! Kul för Chicco, för han har ju aldrig varit m om snö :)
Va på stan i veckan o leta julklappar te älsk, men konstigt nog hittar jag mer julklappar te mej sj som jag vill ha haha, kolla lite på nätet oxå men det finns ju så mycke kul man vill ha ju! Grr ..
En månad kvar idag te julafton :D
Jag o älsk ska fira jul hemma hos hans fam. i år o det kommer bli kul :) Sover nog kvar i Ölme tror ja för Jonas vill ju kunna dricka lite oxå .. Jag dricker nog inte så mkt för ska antagligen ut på juldagen! Får se hur allt blir. En mysig jul hoppas ja iaf :)
Igår kväll gjorde vi räksmörgås m ägg o majonnäs o massa göttgött .. Mums.. :) Riktigt gott vare ..
Ikväll ska vi tjejer dricka o det kommer bli kulkul de me :) Just the girls! Hehe ..

Ne, nu ska jag lägga mig bredvid älsk lite innan jag hoppar in i duschen :)


Ha en trevlig helg!



Ghetto Boys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0