Handla o så..

Har varit o handlat m svärfar idag på maxi o lidl :) Skulle INTE storhandla men de vart så ändå hehe. Så nu är det proppat i kyl o frys o de e ju bra iofs! 
Ska göra en äppelpaj ikväll har ja bestämt för de va inte igår, blev sådär plötsligt sugen på de :)
Annars händer inte så mycket intressant o mitt liv just nu. Beställde en digitalkamera igår (ÄNTLIGEN) så nu ska ja ta massa massa kort minsann :) Älskling ligger mest han, hela benet är gult på han men det bli nog normalfärgat igen om ett tag får vi hoppas. 
Studentgrejjerna har kommit oxå, så det ska betalas inom 20 dgr, fett nöjd m studentmössan, så fin så :)


Nu ska ja diska, ovanligt, eller inte haha men annars blire så himla mycke ju o de e trälit de..
Sen vänta på mail från netonnet så jag kan följa min lilla kamera på vägen hem hit till k-hamn hehe, vill ha den idag!! Men kommer väl i slutet av veckan kan ja tro.

Hade gott alla läsare! Det ska ja ha :)

Är så himla lycklig!
Vill ha snö, mycke mycke snö!! Det är så mysit tycker ja :) O tända massa levande ljus här hemma o mysa :)



Älskar min Jonas mest av allt! Han är en väldigt viktig del i mitt liv, vet inte vad jag skulle göra utan han faktiskt. Han är guld värd..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0