Älskling, Jag, Chicco o Tacos :)

M de va gottgott. Min kära syster va snäll o åkte med mig till Maxi så jag kunde handla, tack :D
Så det fick bli tacos idag o de va inga fel inte ..
Men glömde ju såklart o köpa OST haha men de gick ändå!
Öppet hus i skolan imorron då, ska sticka folk i fingret o kolla blodvärde, fast vi har fan inte träna nå så jag kan egentligen inte men vi ska träna en kvart innan elr nå så det blir nog bra, så klaga inte folk :P
Nu tar älskling spruta i magen oxå, o ja som snart e undersköterska fick inte träna o göra de grr !! Sur ja blir hehe. Blodförtunnande för o inte få propp o så efter operation.

Nu ska ja diska sen kolla tv o sköta om min sjukling :D
Puss på han <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0