Uppsala nästa..

.. För älsklingen :( Operationen i Kd vart inge bra för benen hade växt snett så han åker till Uppsala till veckan o går igenom samma jävla skit en gång till. Från noll.. Nu börja han liksom kunna gå på kryckor men nej vi bråkar lite till med Jonas tyckte dom. (Små jävla dvärgar)!!
Men jag mår iaf prima :) Praktik på bb elr dagis :D Jag o en till som vill va på bb så 50 50 chans då :)
I wanna win!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Ikväll blire inte mkt gjort för mig inte, måste städa, duscha Chicco o träna prov tills på måndag, boooring like hell jag!!  Får se om jag får nån glipa o va m My, Kicki o Anna en svänga, wanna hear från igår you know ;)
Äckligt dåliga låtar de e på Mtv nu då, byta kanal kanske. Jennifer Lopez låtar från den allra första hon gjorde typ, it sucks.

Typ Marie vann Idol igår va? Ingen koll ja inte, hon sjöng bra men passar mest att sjunga ballader o såna grinlåtar hehe .. Skulle bara velat sett hennes pappa när/om hon vann, han var ju verkligen så himla glad o stolt o grät jämt, lilla pappsen :) Snacka om o va stolt över sin dotter, skulle ja me va ..
O Amanda sjunger bara heeeest!! Hon kan bara inte sjunga för ljust för då e rösten helt åt självaste helvetet, låter som man försöker strypa en katt elr nått liknande ju, uu. Ta inte i så Amanda!! Halsen spricker nog, men annars e hon ok hehe.
Nu ska ja få nått gjort, kommer typ lägga mej i soffan sen e ja för trött så då orkar ja inte göra något :)

Ne, hej då på er läsare !



Älskar, beundrar, min idol, mitt allt, Jonas.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0