Karlstad !

Där har jag(Kyckling) varit idag, me anna (Austronaut) kicki(Bläckfisken) o my(Bi) haha. Våra nya namn o ni fattar ju EXAKT va ja menar haha! Så jävla snygga va vi i dom idag, IKEA what a wounderful world ;D hehe ..
Sen hitta jag ju såklart örhängen ja va tvungen o köpa på Bergvik :)
Så nu kom jag hem.
Älsk ligger ju på sjukhus igen, lades in imorse i Uppsala, opereras imorron på morronen (hoppas, hoppas det går bra o ramla inge mer så dom får operera om älsklingen :D) Käppkineserna ska tydligen först öppna benet på 2 ställ, knäcka rätt benen, öppna vid höften elr vare va o ta ben därifrån o sätta in i benet. Aj aj aj ..
Jag eller vi, får hoppas på att det går bra! Dom är väl inte läkare för intet. (Förutom i äckelKristinehamn!!) Apor alltså ..
 Prata med mammi nu, o fan va underbart om man fick in en fot inom den verksamheten (Lätt att min sista praktik blir där!) Vilket drömjobb alltså, blev till o med glad när jag tänkte på om jag skulle jobba där hehe o de e bra, man ska ju känna att man vill jobba på ställen liksom :) En god o skön natt får jag ju nu iaf :) O prata m min lärare på torsdag om det oxå! Prima alltså!! :D


Nu ska jag kolla på tv, hela dagen imorrn ska ja rulla köttbullar till julafton också, o försöka städa lite!
Skönt med jul o så himla mysit :)

Tack min underbara älskade jonas, du är verkligen den bästa! Utan dig vad hade jag gjort då? ja du, det kan ja inte ens tänka ! Love U <3



Gick bra igår, planerat allt nu hela vägen fram :)

Hej o go natt!



Kicki, kommer o äter frukost m mejj imorron? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0