Julhelgen !

Den har varit min allra bästaste bästa jul nånsin som jag kan komma på! Bor ju i Ölme nån vecka nu men i natt sov jag hemma för mormor kommer snart o hälsar på!
Börja iaf julaftonsmorronen m älsklingen o mina underbara svärförldrar o åt gröt o skinkmacka :)
Sen gjorde jag o älsks mamma potatisgratäng vi skulle ta med, köttbullarna var klara :D
Efter det gick jag upp o typ duscha o gjorde mejj klar, sen åkte vi till älsklingens bror, det var gör kul hela dagen o hela kvällen!! Firade jul m min underbara o hans family ;) Kunde inte fått en bättre jul!
På kvällen drack vi massa vin typ (förutom älsk för han har ju såna där kuliga piller m morfin så han e ju stenhög ändå hela tiden så ingen alko behövdes tillsättas haha :P ) Spela Guitar Hero 3 på kvällen o hade allmänt mys! När vi åkte hem te älsk föräldrar på kvällen igen åt vi massa goda ostar o kex o typ pfysalis(frukt för er som inte vet :P) Jag hade nämligen köpt typ 7 sorters ostar i alla möjliga sorter o kex o frukt i en vedkorg o gav svärfar för att han är så himla snäll o ställer upp jämt, jämt, jämt!! Han ÄR nog den snällaste :)
Sen va vi ganska trötta in på småtimmarna så vi gick o la oss o sov :) Vakna dagen efter o åt skinkmacka :P
Hmm, måste nog köpa med en ny julskinka te Ölme sen när jag åker dit, jag ÄR ganska glad i skinka :P Åt typ upp den igår haha.. :D


Ne, nu ska jag vänta på mormor o hennes gubbe :) Ha en BRA dag :) Det ska jag!

Älskar min underbara pöjk o hans familj, ni är dom bästa!






Hur orkar du leva med dig själv ?? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0