Helgen :)

Den har varit kul o ganska lugn :)
Fredag va jag bara hemma o tog de lugnt.
Lördag samma, regna ju förjävligt då heela dagen! Tog m Chicco till älvängen här nere på kvällen så han fick springa löst så han skulle bli lite trött :) Full m energi den krabaten :P Älskar han så mycke!!
Söndag va jag m Jecka, vi gick på stan för de va ju Skyltsöndag :) Köpte 3 julklappar te Älsk o ett par byxor till han fast för hans pengar, han kan ju inte gå o köpa sj kraken ;P hehe.  Sen åkte vi runt lite på stan o sen till maxi, vi skulle fikat på stan men fullt på ALLA cafeèr så fick bli Maxi haha. Dyngsugen på marsipan blev ja ju oxå såklart så det handla ja + choklad o doppa i :D En riktigt trevlig söndag blev de :)
Vi åkte iaf hem till mig o fika sen vart vi rastlösa så vi tog nåra raggarrundor på stan haha!!
Sen körde hon hem mej på kvällen. Kul o hitta på nå m henne för de va fan över ett årsedan!! Så de ska vi göra om :)
Måndag då, jo, vi hade liiiite liiiite mattävling på McDonalds hahahah. Jag Jessika o Emma tävla vem som orka äta upp den störtsa menyn, alltså Big n Juicy elr hur de stavas, FET burger iaf haha, fy fan! Trodde jag skulle orka hehe men ja förlora! Emma o Jessika orka allt hehe, jag orka inte pommesen.. + Att Emma o ja just hade ätit frukost nån timme innan på skolan haha baguette liksom, hallå. E man proppad elr haha?!? 
Sen igår på eftermiddagen gick jag o Kicki ner på stan så jag kunde köpa mig den väskan jag hitta på skyltsöndag, så nu I`m happy haha!
Idag har jag tvättat o diskat ! Sjukt boooring.. 
Älsk va på sjukan i Kd på återbesök idag igen o det hade ju inte växt rätt efter operation i benet :( Nått som hette typ ledyta hade tydligen sjunkit så de va inte bra. Imorrn får vi reda på om han ska läggas in igen o operera, hate that shit!! Kan det inte bara bli bra elr? 
Längtar iaf te julafton gööör mycke!!  Kommer bli så mysit :)


Nu ska jag duscha, sen kommer My så då ska vi gå till Maxi o titta lite :) Hårfärg kanske? fett sugen men vet ju inte vilken färg isf :S

Herra!


Jonas, min underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0