Har nog aldrig rullat så mycke ..

.. köttbullar förut :P Ca ett kilo! Till julafton :D Puuh, nu tar det lång tid innan jag gör det nå mer iaf ..
O lilla älsklingen, ring! vill veta hur det gick, mobilen ej på, så ja försöker hitta nå nr te universitetssjukhuset men det finns massa olika, vet ju inte vilket jag ska välja. Väntar nog, men ja menar, han opererades halv 8 imorse så han borde ju va vaken, elr? Jaja, jag är bara så nyfiken på hur det gick! O lite nervös, tänk om något gick fel? Vill veta :S Sist vi prata va sju igår, o jag SAKNAR hans röst så himla mycke! Vill vara hos han nu när han har så ont min lilla skrutt :( Love ....
Annars då, ja då har det inte hänt nått spec.
Tog iaf en lång, varm dusch nyss o sitter i myskläder :) Det behövs när man stått i stekos hela dagen typ, luktar ju inte så gott precis ..
Inge bra på TV ikväll heller kan jag tänka mej, hmm fuck the TV!!! Jävla dumburk !!
Får slänga på en film, men har sett alla redan!




TRÖTT!! 


O så godissugen, men har inte ens en tia haha, fattiga lilla Emelie såhär innan jul o grejer, men jag ska fan i helvete fixa MIN egen julskinka, om jag så får stycka en gris själv haha :P Nerå, men jag vill ha en iaf :)


Spörs, får väl köpa EFTER jul (Hmm, kul, NOT!) Men äter ju iaf de på julafton i Ölme så :)



Nu har jag bara skrivat massa onödigt så kanske dax o stänga av datorn ett slag :D Bara yrar typ ..



Hade gott för det ska lilla jag ha :)


BeeMovie, hittar inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0