1 årskalas :)

Va vi på igår, Jonas brors barn fyllde ett. Fick nån pingupingvin av oss som man tryckte på som lät som han hehe o den va kul tyckte han :) Va där hela dagen igår o hade de mysit :) Smörgåstårta, vanlig tårta o massa bullar o kakor så mätt vart man hehe :P O dagen innan va vi där hela dagen o kvällen o då baka dom inför kalaset o jag fick äta upp smeten i bunkarna hahaha för det är så jävla gött!!!! Haha.. (Tönt, jag vet, men va fan!) :P
Känns som jag inte ska äta nå mer på ett tag haha, vill ju inte rulla fram precis !

Jag o älsklingen fick ett väldigt glatt besked igår iaf hihi :) Blir det vi blir jag så himla glad, kan inte fatta att det är sant! Det står mellan oss o en till men troligtvis så blir det vi, Jonas känner ju han så :)
Men det får vi nog reda på om några veckor :D Då blir det vid studenten isf! Så betänketid o planering finns det ju tid till :) Tur man kan göra såhär så man får känna på det livet o ta reda på om man vill ha det så :) Allt m älsklingen känns såå rätt bara! Älskar han fruktansvärt mycket!
Nu ska ja sminka mej :)


Iväg på lussebandy ikväll då, klassen spelar men inte jag, jag ska ta kort på dom jag :P

Hej då mina läsare :)


Älskar Jonas, älskar mitt liv, älskar allt runt omkring, jag bara älskar :)
Älskar min mamma oxå, hon är väldigt långt bort men hon finns där för mig ändå om det skulle vara något, o annars oxå såklart :) Min mamma är väldigt bra o prata med o det är så skönt :) Hon ÄR o kommer alltid VARA ett stort stöd i mitt liv, hur långt borta hon än är! Tror att hon läser detta senare o då tror jag hon får en liten tår i ögat :) Ska ringa henne i eftermiddag o berätta va de e jag menar med det jag o älsklingen väntar på för besked :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Ström

jajjemensan,jag fick faktiskt tårar i ögonen när jag läste bloggen....tänk att jag har världens bästa dotter och jag saknar dej precis lika mycket varje dag och du finns i mina tankar från det jag vaknar tills jag somnar gumman min...Jag älskar dej så mycket!!!

2008-01-11 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0